nedeľa 26. januára 2014

Vanilkový cupcake s korením sila kvetov


Dnes som tu s postom, ktorý nie je vôbec diétny, ale kúpila som si korenie Sila kvetov, a tak som skúšala nové cupcakes na svadbu ( nie moju , ja budem tento rok už 15 rokov vydatá ). Urobila som silno vanilkové cupcakes aj s korením, a na vrch som dala maslovo - syrový krém, tiež v ňom bolo to korenie. Podľa degustátorov, bol koláčik vanilkový s miernym nádychom korenia a krém bol už viac korenený a dobrý. A o to mi vlastne aj šlo.


 

Budeme potrebovať:


90 g mäkkého masla
190g cukru
1 veľké vajce
180g hladké múky
3/4 lyžičky prášku do pečiva
štipka soli
120ml mlieka ( alebo aj cmaru)
1vanilkový struk
1 lyžička korenia Sila kvetov

- vyšľaháme maslo s cukrom
 - pridáme vajce a dôkladne prešľaháme
  - zmiešajte múku, prášok do pečiva a soľ
 - postupne pridávajte k maslovej zmesi suché ingrediencie a mlieko
- pridajte semiačka z vanilkového struku a korenie z 
- košíčky naplňte do polovice a pečte 20-25 minút pri 180°.

Krém:

vyšľahajte zmäknuté maslo s mascarpone a lyžičkou korenia. Ozdobným nástavcom nanášajte na vychladnutý koláčik.

 

4 komentáre:

marysity povedal(a)...

hmmm,tie vyzeraju tak uzasne :) tak dievcensky uzasne :) a ake kvety su v tom koreni?

tina24 povedal(a)...

Ja som ich ani neochutnala :-D ale tam že : repný cukor*, ruža*, slnečnica*, nevädza*, klinček*, škorica-Cassia*, zázvor*, prírodná bio aróma vanilka Bourbon* , kupovala som v Nitre v Babičinej záhrade :-)

marysity povedal(a)...

ach, nadhera to musela byt,asi sa za tym tiez niekde poobzeram v bio obchodikoch, nadherne to uz len znie :)))

iGurman povedal(a)...

Vidím že nakupujte koreniny rovnakého výrobcu ako ja! Paráda, tie koreniny sú úžasné. P.S. Pekný blog a ukladám do Feedly.

Printfriendly