utorok 21. januára 2014

Deň druhý

Tak pomaly sa blíži ku koncu druhý deň varenia podľa AM ( rozumej Antónie Mačingovej ). Je na to veľa ohlasov, v podstate mi všetci držíte palce, čo je pre mňa nesmierne motivujúce a ja vám za to ďakujem.NO a samozrejme, bude veľmi dôležité, aby som dodržiavala zásady stravovania podľa AM aj po skončení detoxu. Ale zas o to mi vlastne ide, aby som sa našartovala a začala tak fungovať aj ďalej.Dnešný deň prebehol v pohode, jedlo čo som mala bolo naozaj dobré. Takže som nemala ani obavy. V podstate celý týždeň je veľmi zeleninový.No a aby som nezabudla, samozrejme treba dodržať pitný režim. Ja vždy keď ráno vstanem , vypijem pohár vody. A potom pokračujem :-)

Raňajky: Opäť Mrkva+jablko+hrozienka+med a škorica

Obed: Tak ten už bol o niečo zaujímavejší. Na obed boli odporučené fazuľové struky s cesnakom a strúhaným vajíčkom, alebo syrom.




 Budeme potrebovať : 

- mrazené fazuľové struky
- cibuľu
- cesnak
- na tvrdo uvarené vajce, alebo tvrdý syr
- soľ, korenie, čerstvú žeruchu

Na oleji osmažíme cibuľku , pridáme cesnak na plátky, struky, soľ, korenie, podlejeme vodou   a dusíme. Medzitým si uvaríme vajce na tvrdo. Ked sú struky mäkké ( ale nie moc) servírujeme na tanier. Nastrúhame vajce a posypeme žeruchou.

No a na večeru som si pripravila cviklový šalát , už som o ňom písala v predchádzajúcom poste, takže teraz len fotka.





Žiadne komentáre:

Printfriendly