nedeľa 17. júla 2011

Vrbovské vetry 2011

Ja viem, že toto je tak viac menej o varení, a asi to sem moc nepatrí , ale predsa. S mojím chlapom milujeme atmosféru festivalov, takých tých  malých alternatívnych...proste cool.Každý rok chodievame na Zákovic Open ,chodievame na Vrbovské Vetry. Ale keďže máme dve deti a oba festivalíky sú týždeň po týždni, museli sme si vybrať jeden. Vyhrali Vrbovské vetry, a teda poviem Vám bolo super. Užili sme si skvelé kapelky , dobré papanie... no paráda, akurát mi už nejak dochádza dych a para.Ale zase noc predtým som bola do druhej hore a to ma ospravedlňuje , že som už o 23:00 zívala.
A kto tam hral? Nuž Laura a její tigri, Bez Ladu a Skladu, Chiki Liki Tua, Slobodná Europa A uuuplne jasné že aj organizátori Karpatské Chrbáty. A ako sme sa mali? Takto :





A to , čím sa tam napchávam je grilovaný oštiepok s brusnicovou omáčkou.....véééľka pochúťka  a očividne si to mysleli všetci, lebo stále tam mali plno.

Žiadne komentáre:

Printfriendly