štvrtok 21. júla 2011

Grilovaný baklažán, plnený syrom v rajčinovej omáčke

No ako som raz povedala a napísala... dávam baklažánu druhú šancu.A musím povedať, že som urobila veľmi dobre. U Lucky som našla jeden recept  a páčil sa mi , tak som sa doň teda pustila. Chuť baklažánu, mozarely a paradajkovobazalkovej omáčky je naozaj skvelá. Originál recept nájdete tu.



Budete potrebovať:
- 1 aj 2 baklažány
- 2 mozzarelly
- 1 plechovku lúpaných rajčín - ale keďže je sezóna rajčín je lepšie požiť tie ,
- cesnak
- bazalka
- parmezán

Ako na to?
- baklažán nakrájame na tenké pláty pozdĺž, a ugrilujeme na panvici, alebo na plechu v trúbe s grilom. Mozzarellu nakrájame na  hrubšie pláty a urobíme taký zvitok.Položíme ho do zapekacej misy.Takto pokračujeme. Zalejeme paradajkovou omáčkou a dáme zapiecť.Pred koncom posypeme parmezánom, Je to naozaj dobrééé, a chutilo to aj môjmu chlapovi.

Paradajková omáčka:  Sparené a olúpané paradajky trocha opečieme na olivovom oleji , pridáme pretlačený cesnak, pokrájanú bazalku, domáci pretlak.Urobíme omáčku, ktorou polejeme baklažán.
Môžete to jesť s toastom, ale mne to chutilo aj samé. Mňam



-

6 komentárov:

Lucia povedal(a)...

jeeej, velmi sa tesim, ze chutilo, ja si to robievam pravidelne skoro kazdy tyzden a mama si ho tiez objednava vzdy ked ma prist ku mne. Tak sa tesim, ze recept ma uspech aj u teba!

Maya povedal(a)...

Mnam! minule som robila nieco podobne, len v rajcinovej omacke som chvilu varila skoricovy zvytok...alebo ako sa to vola po slovensky, cinnamon stick ;o))) bolo to len tak jemne skoricovo "liznute" ...

Michaela Samant povedal(a)...

Mnam, taketo lubim!

BenJ (S varechou) povedal(a)...

...tak toto je perfektné :-)

tina24 povedal(a)...

Dakujem za milé komentáre :-)

Janka20 povedal(a)...

Mňamky, včera som na baklažány pozerala v Tescu, ale žiadny recept ma nenapadal ... teraz už viem :)
J.

Printfriendly