utorok 19. júla 2011

Moje úlovky zo SASHE

Isto poznáte SASHE, chodím tam preto , lebo tam predáva moja sestra Galka- zručná umelkyňa. No  a  keď som  teda brázdila umelecké vody našla som skvelé veci, a tak sa nedalo nič robiť a musela som si ich kúpiť.


Našla som dva krásne šáliky-šatky uKvetinky , a námornícke náušnice u  Miramar .
Teším sa nenormálne :-)

2 komentáre:

Anetka povedal(a)...

:-))) chapem:-))) ale pozor, je to navykove!!! ja som si zo sashe uz objednala minimalne 15 veci a to sa fakt premaham. aj teraz akurat cakam na 3 obliecky na vankuse zo sashe:-DDD a satka aj nausnice su bozske, ja milujem namornicke veci!!!

tina24 povedal(a)...

Jáaj Anetka ja viem :-), našťastie ma sestra zásobuje a utišuje moje chúťky... A Kvetinka je moja kamarátka, tak sa k nej chodievam pokochať, ale už mi k tej šatke a naušniciam šije tašku...už nech ju mám :-)

Printfriendly