sobota 23. apríla 2011

Veľkonočné bylinkové maslo

Vo štvrtok som bola po dlhej dobe v Mlynoch - to je naše nákupné centrum.Ja osobne nerada nakupujem v centrách a chýbajú mi tie malé milé obchodíky.Ale čo už.ale bola som donútená...totiž v Mlynoch je skvelý obchodík Da Vinci a bola som si kúpiť formu na bylinkové maslo.No nie je presne na to, ale mne sa veľmi hodila. A mali sme dnes na raňajky skvelé masielko v tvare zajačikov a barančekov.

PS: Deti to samozrejme nechceli jesť, lebo v masle boli tie zelené veci.


4 komentáre:

Adriana povedal(a)...

To si akoze iba popchala do formiciek? Hm, vyzera to zaujimavo

tina24 povedal(a)...

Jasné, a dala do chladu stuhnúť, trocha som sa bála či sa mi neplámu, ked ich budem vyberať ale išlo to v pohode.

Jana (Recepty z mojej kuchyne) povedal(a)...

Martinka, ja som iba nedávno objavila tvoj blog ... to bylinkové maslo sa mi veľmi páči ... občas nakuknem :)) ... Jana

tina24 povedal(a)...

Ahoj jani,dakujem za pochvalu :-)

Printfriendly