pondelok 11. apríla 2011

Mini focaccie podľa Mauky

Raz dávno som našla na MMB tieto mini foccacie u Mauky.Chodila som ich okukávať a odhodlávala som sa ich urobiť. A dnes asi dozrel čas a ja som sa do nich pustila. A teraz ľutujem , že som tak dlho čakala.
Cely postup nájdete tu : http://www.mimibazar.sk/recepty.php?user=8602

moje vypadali takto :



mňááám sú chrumkavé a vážne veľmi dobré.Odporúčam vyskúšať.Príprava je nenáročná a môžete si ich aj plniť a obkladať čím len chcete.

Vdaka Mauka že si, že varíš a pečieš najsuper ...


Na druhý deň som ich urobila ešte raz, a naplnila som ich zmesou z udusenej červenej cibule, trstinového cukru, olivového oleja, a balzamikového octa .... bolo to veľmi chutné a ani som ich nestihla odfotiť tak sa po nich zaprášilo.... hmmm

2 komentáre:

dulce de leche povedal(a)...

jeej,dakujem ti moc za krasne slova,Matka:))a mam velku radost,ze vam chutilo:)na tieto focaccie nedam dopustit!!!

tina24 povedal(a)...

Sú vážne skvelé, úžasne varíš a pečieš a aj fotíš:-)

Printfriendly