sobota 23. apríla 2011

Pikantný syrový chlieb

inšpirácia : www.mimibazar.sk

Tento recept som našla na mimibazári a zdal sa mi veľmi jednoduchý a rýchly a úplne vhodný na dnešný obed.
Veľkosť je na nízku koláčovú formu priemer cca 28 cm

Budeme potrebovať :

- 150 g hladkej múky
- 1 čl prášku do pečiva
- 100 g  masla
- 3 vajcia
- 100 g syra gouda
- 100 g šunky vcelku
- 1 čl dijonskej horčice, 1PL petržlenovej vňate, soľ, korenie

Postup:

Všetky suroviny zmiešame, pridáme syr a šunku nakrájanú na kocky a primiešame.Formu na pečenie  vymažeme a vysypeme strúhankou.Pečieme 35 minút na 180  stupňov.Po vytiahnutí z trúby posypeme nastrúhaným syrom. Ja som dala ešte aj bylinkové maslo. Na budúce pridám aj zmes byliniek do cesta.

Podávame poliate hustou kyslou smotanou.


5 komentárov:

Adriana povedal(a)...

Matka, tak tento recept si ja osobne nepamatam z MMB. Vyzera to byt zaujimave. Mam len otazocku? Nevadia tie platky sunky v tom, ked to spolu zmesavas s tou mucnou zmesou. Nebolo by napr vhodnejsie vyliat pol zmesi ulozit platky sunky a potom druhu polovicu? Mozno je to OK, ja len si neviem celkom dobre predstavit to premiesavanie s tymi platkami. A zda sa mi, alebo si si naozaj zmenila desing tvojho blogu? Pridala si nejake vecicky. Hm, je to zmena k lepsiemu. Super

Adriana povedal(a)...

Ach , este som zabudla. Mas krasny kuriatkovsku tanierik. Ja mam takyibaze v zltom prevedeni:) Pa

tina24 povedal(a)...

Ahoj, vdaka za pochvalu, troch a som to upravila. No ono tá múčna zmes je dosť hustá, moc to nevadilo miešať to s tou šunkou.bolo to také cestové.A dala by som tam viac byliniek a tak malo by to lepšiu chuť. Tanierik som uchmatla uuuplne posledný v KIKu, chcela som 4 pre každého jeden,len som sa neskoro zobudila :-)

Maya povedal(a)...

Jeee! Objavila som novy blog! Super! Budem sledovat ;o) Hmm, aj ja chcem take pekne tanieriky!!!

tina24 povedal(a)...

Daakujem Marianka aj ja pozerávam na ten tvoj :-)

Printfriendly