piatok 30. marca 2012

Veľkonočná Pavlova

Takže Veľká noc je za rohom, a tak som sa rozhodla urobiť niečo pre inšpiráciu...a hlavne vyskúšať, či som nezabudla Pavlovu :-) A...nezabudla:-)

Budeme potrebovať :
- 6 bielkov
- 230 g jemného kryštálového cukru
- 60 g práškového cukru
- 3 čajové lyžičky kukuričného škrobu
- 1,5 čajovej lyžičky bieleho vínneho octu

Postup:
- Vyšľaháme dotuha bielky,za stáleho miešania pridávame cukor kryštálový  a potom aj práškový a šľaháme dotuha.Nakoniec poprášime preosiatym kukuričným škrobom, pridáme ocot a krátko prešľaháme. Rúru vyhrejeme na 130 °C. Na plech vystlanom papierom na pečenie vytvoríme zo snehovej masy 6-8 kôpok.Sformujeme ich do hniezda ,dáme do vyhriatej trúby , stíšime na 100°C a pečieme asi 30 minút.

Na vrch som použila  Creme patissiere, zmiešaný s mascarpone recept nájdete u Martinky , je to tam pekne popísané, a tak ho robievam aj ja, Maťka použila aj smotanu, ale kto nechce už aj tak kalorickú bombu, kľudne nahraďte iba mliekom:-)
A dozdobila farebnými a čokoládovými mini vajíčkami.



3 komentáre:

marysity povedal(a)...

martinka,krasny velkonocne/jarne ladeny napad s pavlovou! veru by som jednym kuskom nepohrdla :)))

Jana (Recepty z mojej kuchyne) povedal(a)...

úžasné Veľkonočné Pavlovy :)) ... peknú Veľkú noc prajem, Martinka :) ... Jana

Adriana povedal(a)...

Krasne torticky, drzim palceky v sutazi:)

Printfriendly