pondelok 21. júla 2014

Pečený karfiol

Už ste jedli pečený karfiol? Ak nie, silne odporúčame. Je to veľmi príjemná chuť a myslím, že každá inovácia bude dobrá. Ja som sa inšpirovala novým Apetitom, kde bol pečený karfiol so slaninkou. Ja som slaninku nemala, takže som použila to , čo som doma našla, a podla mňa to dopadlo výborne. Máme radi čevenú cibuľu, k nej sa hodí balzamiko a parmezán,a samozrejme olivový olej. Táto kombinácia je vydarená, ale kľudne experimentujte, všetko bude dobré:-)


Budeme potrebovať :

- karfiol
- červenú cibuľu
- balzamikový ocot
- korenie a sol podľa chuti
- parmezán 

- najskôr karfiol rozdelený na ružičky oblanšírujeme . v druhej miske si pripravíme marinádu a to tak, že zmiešame olivový olej, balzamiko, korenie a soľ . Do zapekacej misky dáme karfiol, cibuľku nakrájanú na kolieska a zalejeme marinádou , premiešame a dáme piecť do rúry vyhriaztej na 200°C. asi po 20 minútach posypeme parmezánom a pečieme ďalej cca 10-15 minút. To už vám vonia celý byt neskutočne dobre a neviete sa dočkať , kedy sa to dopečie.
Ja som k nemu nakrájala ešte čerstvú zeleninu a šup šup stolovať :-)



Žiadne komentáre:

Printfriendly