streda 9. júla 2014

Brownies s čučoriedkami

Mám krásne čučoriedky, chutné sladké a mňaaam.  Ale samozrejme pred tým, ako som ich dala zamraziť som z nich značnú časť odjedla a potom som chcela ešte niečo upiecť :-D . Už dávno som nerobila brownies. Naposledy som robila brownies pepermintové od ANETKY , tak ma napadlo, že urobím ovocné....s čučoriedkami...sladké...hriešne....čokoládové....




Brownies s čučoriedkami 


-  cca 300 g horkej čokolády
- 200 g masla
- 200 g hladkej múky
-  200 g hnedého cukru
 -5 vajec
- 2 PL kakaa
čučoriedky 

 Vo vodnom kúpeli si rozpustíme čokoládu a maslo,po roztopení , pridáme cukor a premiešame. Odstavíme z ohňa a necháme schladiť. Prelejeme do mixérovej misy a pridáme vajíčka, poriadne premiešame, pridáme kakao a  múku.  Malý plech, alebo štvorcovú formu vystelieme papierom na pečenie. Cesto nalejeme na plech a na vrch poukladáme čučoriedky. Pečieme pri teplote 180°C asi 25-30 minút. Keď brownies pokrájame, malo by byť hutné, tak trocha mokré.



Žiadne komentáre:

Printfriendly