štvrtok 24. októbra 2013

Čokoládové cookies

V utorok večer sme sa vrátili z Londýna. Boli sme na výlete. Akurát. že som zistila, že by som ešte potrebovala minimálne jeden deň, aby som obehla markety, na ktoré nevyšiel čas. Bohužiaľ. Ale to je dôvod, prečo sa tam ešte vrátiť. Napriek tomu sme na potulkách natrafili na milé cukrárničky a pekárničky a kaviarničky či puby. Krásne výklady , usmievavý predávajúci....Moc by som si želala, aby aj u nás mohlo niečo také fungovať. Bohužiaľ naše byrokratické zákony a neochotní úradníci Vás odradia. A tak si robím malú cukráreň doma. Ako prvé som včera skúsila urobiť čokoládové cookies. Podľa mňa by to mohlo byť :-)



Čokoládové cookies
1 šálka = 250 ml

1 šálka masla
1 šálka hnedého cukru
2 vajcia
2 1/4 šálky hladkej múky
1/2 šálky kakaa
1 čl sódy bicarbony
šálka čokoládových lupienkov
na vrch môžeme poukladať aj lupienky z bielej čokolády

Maslo a cukor vyšľaháme, postupne zašľahávame vajcia. Pridáme sypké suroviny a premiešame. Do zmesy zamiešame čokolupienky . Na plech vymastený papierom tvarujeme placičky a dáme piecť asi na 8-10 minút do vyhriatej rúry. Po upečení necháme vychladnúť a papáme.


Takto vyzerali pôvodne:



V Starbucku sme si kúpili skvelé capucinko a všetko spolu spapali. Uplne že najviac sa mi páčilo, že na pohár napísali aj moje meno :-)


1 komentár:

Ivana povedal(a)...

mňam, takéto ja môžem, super tip na vianočný či mikulášsky darček

Printfriendly