pondelok 22. augusta 2011

Potraviny Marks & Spencer v Nitre zrušili


Marks Spencer Food

V piatok som sa vybrala do Mlynov - OC v Nitre na nákupy so synom- mal narodeniny a všetci mi dali peniaze so slovami " Veď kúp volačo". A ja maximálne neznášam tieto centrá. Ale keď tam už idem vždy sa zastavím v potravinách v Marks & Spencer. A tak som sa tam stavila aj v piatok. Povyberala som si a pri platení som predavačke vravela ako dobre , že je to tu  a ona ma zabila so slovami... ale dnes naposledy. Potraviny sa tu rušia.Chápete? Také skvelé potraviny a ony ich zrušia.... a zas budú len v BA.
A kde budem teraz kupovať tie milé skvelé dobrotky? Há?

5 komentárov:

Anetka povedal(a)...

preboha radsej nestras, ja nechcem aby nam tie zilinske zrusili!!! uff

dulce de leche povedal(a)...

jooj,Matka,ani nehovor...mne z toho bolo az do placu,ked som sa tam naposledy "poprechadzala"..ja som o tom vedela cez ich stranku,ze sa budu rusit,a tak som sa pocas akcie "nocne mlyny",vybrala na posledny nakup.:(chybat mi bude hlavne ich vianocna alebo velkonocna kolekcia:(

tina24 povedal(a)...

Ja som aj napísala do M&S že prečo? a chlapík mi odpísal že o potraviny vraj nebol záujem -(

Natali povedal(a)...

tak to som teda nevedela..škoda..aach milovala som ich koláčiky , cestoviny ..všetkoo

Anonymný povedal(a)...

potraviny máme ešte okrem BA Avion a Eurova aj v Žiline, Košiciach DoubleTree...

Printfriendly