streda 16. marca 2011

Super šalát Gyros

Som prihlásenaá aj na MMB. Baby tam vkladajú naozaj cool recepty,v ktorých sa mrvým a sem tam dačo vyskúšam.Našla som tam pani Adrianku, ktorá žije v Anglicku a prispieva tam úúúžasnými receptami.Vyskúšala som od nej kopec koláčikov a zákuskov, ale naposledy som robila teto skvelýýýý šalát.Je v ňom všetko čo mám rada a kombinácia týchto chutí je naozaj božská.
Budeme teda potrebovať :
- kuracie mäso na kocky + korenie gyros
- majonézu + kyslú smotanu + cesnak = pomiešať
- asi 5 ks strerilizovaných uhoriek postrúhať
- 1 plechovku kukurice, kečup - ja som dala domáci ( od svokry ), cibuľu na kocky
- ľadový šalát natrhaný na kúsky a nejakú ozdobu....olivy, paradajky

-šalát robíme tak, že ho vrstvíme. Ma spodok misy dáme opečené mäso, potom pokrájanú cibuľu, polovicu majonézovej omáčky, uhorky, na ne kečup,na kečup kukuricu a na ňu druú čať omáčky. Nakoniec posypeme šalátom.


Je fakt veľmi dobrý...odporúúúčam

Žiadne komentáre:

Printfriendly