pondelok 28. marca 2011

Mini pizza

Ked sa do našej rodiny priženil švagor, prišla s ním aj super pizza.Nevedeli sme sa jej dojesť. A tak som od neho recept vydrankala a pravidelne u nás teraz máme pizza večery.

ked som si kúpila v Lidli nový plech, povedala som si: To budú skvelé mini pizze, a hned som ich aj robila,J ale uplne jasné, že som musela urobiť aj na veľký plech, takže toto bolo vraj len pod jeden zub. :-)

PIZZA:
- 100 g polohrubej múky
- 200 g hladkej múky
- 30 g droždia
- soľ, 2PL olivového oleja, 1čl cukru
- voda podľa potreby (asi 250 ml)

Ako na ňu:
V miske premiešame obe múky, rozdrobíme droždie a pridáme ostatné suroviny. Ja som miesila mixérom.Kým mi to na teple kyslo pripravila som si základnú omáčku na pizzu. potom rozdelíme cesto na plech a ukladáme.
Malo by to vyjsť na dva plechy.


Žiadne komentáre:

Printfriendly