piatok 10. júla 2015

Puding - alebo kaša? s chia semienkami, mandľovým mliekom a ríbezľovým džemom

Chia semienka- v dnešnej dobe veľmi, veľmi moderná súčasť kuchyne. Priznávam farbu, podľahli sme aj u nás doma, a naplno ich využívame.  Ráno do smooties, do RAW džemu, dokonca aj do mufiniek som ich dala, a prišli sme na chuť aj chia pudingu. Alebo kaše? No neviem ako to pomenovať, rozhodne sú to skvelé raňajky. Ja osobne mlieko nepijem, preto som sa potešila ponuke spoločnosti ALPRO a využila produkty od nich. Mandľové mlieko je podla mňa absolútna TOP ka. Robila som ríbezľový džem a čo sa mi nevošlo do fľaše, to som použila do raňajkového pudingu. Myslím, že nič jednoduchšie ste ešte nerobili...teda okrem maslového chleba :-D




 Budeme potrebovať:

200 ml mandľového mlieka
cca 3 lyžice chia semienok
na dosladenie môžete pridať med, steviu, alebo aj nič - ako ja

na dno pohárika, alebo misky dajte džem, alebo aj popučené ovocie, alebo nemusíte dať nič. V miske premiešate mandľové mlieko so semienkami a opatrne vlejete do pohára. A hotovo. Len musíte nechať semienkam čas, aby do seba nasiakli mlieko. Kľudne si to pripravte večer a ráno z chladničky vytiahnete výborné raňajky. Vrch si posypte čerstvým ovocím, alebo aj drvenými mandľami.... no proste podľa chuti.

Žiadne komentáre:

Printfriendly