piatok 10. júla 2015

Letná svieža polievka zo sezónnej zeleniny.

Dostala som od svokry niekoľko cukiet a keďže sú deti doma a denne sa im starám o stravu rozhodla som sa uvariť letnú polievku. Ťukáte si na čelo? Polievka? V tomto teple? Áno, a vôbec nevadilo, že je teplo. Jedli sme ju vlažnú, a bola príjemne osviežujúca. Jemne som ju dochutila ovseným mliekom od ALPRA.



Budeme potrebovať:


zeleninu, ktrorú doma nájdete :-) , u nás sme našli cibuľu, mrkvu, petržlen, mladý zeler + listy z neho, kaleráb a cuketu. Cibuľku nakrájame a dáme speniť na oleji - v rámci zdravého stravoania použite kokosový tuk, zeleninu nastrúhame - neusíte, ale ja kôli Radke musím, inak by mi žiadnu zeleninu do úst nedala- pomiešame s cibuľkou, zalejeme vodou, pridáme zelerové listy a udusíme do mäkka. Keď je zeleninka hotová- trvá to naozaj krátko, ponorným mixérom rozmixujem, pilejem vodu, ovsené mlieko a nechám priviesť  do varu. Polievku si dochutíte podľa seba- korenie, soľ...



Žiadne komentáre:

Printfriendly