štvrtok 2. januára 2014

Bryndzové sušienko - pagáčiky

Keďže začal Nový rok, je čas šupnúť sem receptík. Čakáme dnes návštevu, a tak som išla vyskúšať tieto sušienky s bryndzou,. Robievam ich s tvarohom, ale pôvodný recept je bryndzový.Po všetkých sladkých drobnostiach si myslím , že takéto rýchle sušienky nám padnú vhod.





Budeme potrebovať:

- 250 g hladkej múky ( kľudne použite aj špaldovú)
- 250 g masla ( aj Hera)
- 250 g bryndze
- 1 čl soli
- 1 žĺtok

 Na ozdobenie:

1 bielok na potretie
ľanové semiačka
mak
slnečnicové alebo sezamové

Všetky ingrediencie spolu zamiesime. Na doske vyvaľkáme na cca 5 mm  a vykrojíme obľúbené tvary, potrieme bielkom a posypeme. Pečieme na 180 °C do zlatista.






4 komentáre:

rêve de vivre povedal(a)...

Tinka s tvarohom ich robím aj ja a vbec som nevedela, že pôvodný recept je s bryndzou. Musím ich vyskúšať. Všetko dobré v novom roku. Andrea

Rado povedal(a)...

Veru Andrejka :-) a sú dobré oba recepty, Ďakujem za želanie, a podobne aj Tebe

Mery13 povedal(a)...

Woooou, to bude niečo pre mňa...ja radšej slane. Tvoje vyzerajú fantasticky som zvedava ako sa podaria mne. Ďakujeem za receptík, píšem.

Nony povedal(a)...

Tento receptík poznám a možem ho vrelo odporučiť :-) Maťka vo Vašom podaní sú nádherné

Printfriendly