nedeľa 15. januára 2012

Fánky

Blíži sa nám fašiang a tak som sa rozhodla, že vyskúšam fánky. U nás ich vždy robila svokra, ale nedalo mi a ked som v DOBROM JEDLE videla recept, dala som sa do nich. Sú skvelé chutné- nezdravé , a rýchlo sa zjedia:-)
inšpirácia Dobré jedlo február 2012
Budeme potrebovať:
- 500 g polohrubej múky
- 100 g masla
- 80g práškového cukru
- 3 žltky
- 5 lyžíc bieleho vína
- 6 až 8 PL kyslej smotany ( skoro celá)
- práškový a vanilkový cukor na obaľovanie

 Ako na to?

- múku preosejeme, pridáme ostatné ingrediencie a vymiesime do hladkého cesta..Vypracované cesto vyvaľkáme na tenko a radielkom vykrajujeme trojuholníky, ktoré vyprážame v horúcom oleji. Necháme okapať na kuchynskej papierovej utierke a obaľujeme v cukre..

3 komentáre:

Maya povedal(a)...

Faaaaaanky!!!! moje oblubene!!!! tieto vyzeraju prudko jedlo!!!!!

marysity povedal(a)...

mnaaam, aj ja som ich uz pozerala a uvazovala o nich! martinka, vidim, ze nielen studujeme rovnake casopisy,ale vyberame aj rovnake dobroty! :)))

tina24 povedal(a)...

Marianna- vdaka , aj sa zjedli závratnou rýchlosťou :-)
marysity- veru, už sa to viackrát stalo :-)

Printfriendly