nedeľa 27. marca 2011

Mrkvový koláč - Carot cake

Máme radi mrkvu.V rôznych podobách. dnes som uvažovala, že spravím dajakú "zdravú" sladkosť. Ono je to podľa mňa dosť nemožné.Ale pokus bol. Voľba padla na mrkvový koláč. Vygooglila som nejaké recepty ale ku každému mi dačo chýbalo.A tak so sa pustila robiť od oka a vyšiel mi excelentný koláčik.

Takže od oka:
- 5 najemno nastrúhaných mrkiev + citronová šťava + trocha škorice
- pomleté lieskové oriešky
- 4 vajcia +  hnedý cukor
- prášok do pečiva a trocha solamilu
- ja som dala aj trocha smotany

celé vajcia vyšľaháme s cukrom.Postupne popridávame ostatné suroviny, premiešame a dáme upiecť

Na polevu:

jemný tvaroh (lučina, mscarpone), cukor a maslo. Všetko by malo mať izbovú teplotu. Suroviny riadne premiešať a natrieť na vychladnutý koláč.

mňaaam

Žiadne komentáre:

Printfriendly