nedeľa 1. novembra 2015

Mrkvové taštičky- nová závislosť

Veľmi dlho som nedala  nič na blog, ale to neznamená , že by som nič nerobila. Mám pripravené hneď dva recepty, jeden sladký a po ňom dáme aj niečo slané. Čo sa týka toho sladkého, máme doma novú závislosť, a to mrkvové taštičky, sú rýchle, oranžové, plnené fajnovým lekvárom a sú prudko návykové. Najskôr som urobila na skúšku len jednu dávku, čo bola samozrejme chyba a musela som urobiť ďalšiu dávku. Jasné, že som ich nezjedla sama. V našej domácnosti sa nachádza 13 ročný teenager, ktorý je už skoro taký vysoký ako ja ( 176 cm) a skonzumuje všetko, čo vidí. Máme dilemu, či je lepšie živiť ho, alebo šatiť :-D . Holt, zatiaľ robíme oboje. Ale naspäť k receptu.Tento recept na taštičky som našla niekde na internete, myslím, že si ho možno niekto spozná, tak sa nehnevajte , že ho tu uvádzam.



na MRKVOVÉ TAŠTIČKY budeme potrebovať:

- cca 250 až 300 g najemno nastrúhanej mrkvy
- 500 g polohrubej múky
- 1 prášok do pečiva
- 1 maslo ( ja som tvrdé maslo nastrúhala)

Náplň: malinový, slivkový alebo iný lekvár + práškový cukor na obalenie

- suroviny si vymiesime na vláčne cesto. Na pomúčenej doske vyvaľkáme a pokrájame na štvorčeky, do jedného rohu dáme čajovou lyžičkou lekvár, preložíme a pospájame vidličkou. Dáme na plech a pečieme na 180 °C cca 20 minút. Ešte teplé obaľujeme v práškovom cukre.




2 komentáre:

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Unknown povedal(a)...

Kolko cca kusov bolo z jednej davky?

Printfriendly