nedeľa 8. júla 2012

Levanduľové bábovičky s bielou čokoládou

Ako tak pozerám , už strašne dlho som nič nenapísala.Ale mám ospravedlnenie. Celý jún a aj tento týždeň som prepiekla.Vážne , každú chvíľu som strávila v kuchyni, bohužiaľ som ale stále vyrábala torty a torty a torty a koláčiky na oslavy , ktoré ale na blog nedávam:-). A preto som zanedbala také malé varenie, moja rodina sa stravovala v škole ,škôlke a robote a doma som urobila len čo bolo najjednoduchšie. Dnes som odovzdala poslednú tortu a tak som si urobila radosť a upiekla som levanduľové bábovičky. Už dávnejšie som si kúpila na mini bábovky formu, ale ešte som ju nepoužila.Mala som krásne levanduľové kvety, a od vlaňajšej dovolenky som si šetrila levanduľový med. No a tak som prebehla blogy a u R.Ajky som našla tento chlebíček, vyzeral lákavo, no proste...na urobenie. Spravila som malinkú úpravu - vymenila cukor za levanduľový med a pustila sa do nich.
Budeme potrebovať :
150g bielej čokolády
1 PL sušeného levanduľového kvetu
3 PL levanduľového medu
(alebo 25 g cukru)
125g masla
2 celé vajíčka
125g preosiatej hladkej múky
1/2 prášku do pečiva
3 PL mletých mandlí
Ako na to?
V miske nad parou roztopíme bielu čokoládu . V druhej miske vymiešame med (cukor) s maslom na hladký krém. Postupne zašľaháme vajíčka. Pridáme roztopenú čokoládu, múku s práškom do pečiva a  vmiešame mandle a levanduľové kvety. Dáme do formy a pečieme pri 180°C cca 15-18 minút. Sú veľmi jemné a nadýchané, už sa neviem dočkať kedy do nich zahryznem .
Originál recept nájdete  na prekrásnom blogu s poetickým názvom Poľné kvety.



Jo a mám krásnu novú cukorničku :-)

6 komentárov:

dulce de leche povedal(a)...

krasne babovcicky ,Matkaaa!!!a cukornicka ze "chceeeeem" :)))

tina24 povedal(a)...

Maťka dííík moc . a cukorničku mám odtialto http://www.ma-maison.eu/

Zuzana Nosková povedal(a)...

Bábovky sú krásne a cukornička tiež!!! :-)

Adriana povedal(a)...

paradne babovcicky a cukornicka, tak ta nema chybu...ako malo nam staci k stastiu:))) mila drobnost do kuchyne a vytesujeme sa ako male deti:))))

tina24 povedal(a)...

Dík Adri, ani nevrav, ja osobne nerada nakupujem , a málokekdy chodím do nákupných centier ale ked vidím obchod s domácimi potrebami a vecami do kuchyne...odtial m musia ťahať :-)

katka.hrncek-var povedal(a)...

Nádherné minibábovičky. Nabudúce odfoť aj formičku, chcela by som vidieť. Ja som si pred rokom na keramickom trhu v Pezinku poriadila také 2 kúsky pálených keramických miniformičiek. Minibábovky sú fakt rozkošné. Inak baby, odporúčam, skvelá akcia - koná sa každý rok, vždy začiakom júna.

Printfriendly